28 Mayıs 2017 Pazar

KARNE ÖĞRETMEN GÖRÜŞÜ (Öğrenci Tipine Göre)

ÖĞRENCİ TİPİNE GÖRE KARNE BİLGİLERİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞÜ
SINIF ÖĞRETMENİ KARNE BİLGİLERİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞÜ

1. DÖNEM Öğrenci Tipi
İstekli ve çalışkan yapınla derslerde başarılı olduğun bir dönem geçirdin. İkinci dönem de de başarılarını arttırmanı bekliyorum. İyi tatiller.Öğretmen Adı. Çalışkan
Derslere daha aktif katılmalı sesini duyurmalısın. Çalışkan bir öğrenci olduğunu bana ispatlamalısın. İkinci dönem daha başarılı olacağına inanıyorum. İyi tatiller. Öğretmen Adı. Çalışmayan
Derslere daha fazla vakit ayırmalısın. İkinci dönem başarını arttırmanı bekliyorum. İyi tatiller Öğretmen Adı. İlgisiz
Daha iyisini yapabilirdin. Senin zekana güveniyorum. İkinci dönem çok şey bekliyorum senden. İyi tatiller.Öğretmen Adı. Çıkış yapamamış
Çevrendeki tepkileri bir kenara bırakıp ders çalışmaya odaklanmalısın. Kimse senden ve senin başarından daha önde olamaz. Kendine güven ve ders çalışmayı arttırarak devam ettir.İyi tatiller. Öğretmen Adı. Kıskanç
Başarılı bir dönem geçirdin. Ancak kendini biraz geç farkettirdin.Senin için önünde kaca bir tatil ve kaca bir ikinci dönem var. Tatili iyi değerlendirip başarılarını arttırmanı bekliyorum. İyi tatiller.Öğretmen Adı. Orta
Derslerde daha aktif olmalısın. Ancak o zaman bildiklerini bize gösterebilirsin. İkinci dönem bu eksikliklerini gidererek daha başarılı olacağına inanıyorum İyi tatiller. Öğretmen Adı. Sessiz
Artık bahaneleri bir kenara bırakıp çalışma zamanın gelmedi mi. Hiç bir öğretmenin elinden sihir yapmak gelmez. Ancak ders çalışırsan öğrenebilirsin. İkinci dönem ders çalışmanı bekleyeceğim. İyi tatiller. Öğretmen Adı.

Çalışmayan
Sınıfın pratik zekası olarak notların bana biraz düşük geldi. İkinci dönem notlarını yükseltmelisin. Sende açığa çıkacak çok cevherler var. İyi tatiller. Öğretmen Adı.

Zeki Ama çalışmayan
Başarının sınırı yoktur Sude. Bazen kendi ile yarışmalı insan.Başarılı bir dönem geçirdin. İkinci dönem başarılarını artırmalı kendini geliştirmeye devam etmelisin. İyi tatiller. Öğretmen Adı.

Çalışmanın her saniyesinde nefret ediyordum fakat kendime hep Dayan diyordum. Bugün çalışacağım ve ömrümün sonuna kadar bir şampiyon olarak yaşayacağım. Muhammed Ali Clay Bu sözler sanki seni anlatıyor. Diyecek söz bulamıyorum. Kutluyorum başarını. Öğretmen Adı.


Çok çalışkan

2.DÖNEM Öğrenci Tipi
Derslere karşı ilgisizliğin inşallah ilgini  faydalı başka alanlara verdiğindendir. Bu yıl olamadı. Ama birşeyler başardığını mutlaka çevrendekilere göstermelisin. Başarmayı istemelisin. İyi tatiller. Öğretmen Adı

İlgisiz
Başarı, başardığın hedeflerinin büyüklüğü ile ölçülür. Hedeflerini yüksek tutup daha öğrenecek çok şey olduğunun farkına varmalısın. Sorunlar karşısında 'olmuyor' demek yerine 'yapamıyorum' diyip eksiklerinin peşine düşmelisin. Başarılı bir yıl geçirdin. Tatili hak ettin. İyi tatiller. Öğretmen Adı

Ukala zeki
Sınıfın ve kendin için yaptıkların ile başarılı bir yıl geçirdin ve tatili hakettin. İyi tatiller. Öğretmen Adı

Başarılı
Kendini biraz zorlasaydın daha iyi bir başarı yakalayabilirdin. İyi düzeyinde olan durumunu başarılı düzeyine çıkara bilirdir. Gelecek yıl daha etkili bir başarı bekliyorum senden. İyi tatiller. Öğretmen Adı.

Orta
Çalışmadan başarı beklemek olacak iş değildir. Çalışmadan başarısızlığa üzülmek de öyle. Senin tek yapman gereken şey çalışmaktı. Bu yıl beklenen başarı olmadı. Ama daha yolun başındasın. Gelecek yıl senden  iyi yönde bir değişim bekliyorum. Bunun için tatilde iyice dinlen, temel konuları tekrar et ve yeni yıla hazır olarak gel. İyi tatiller. Öğretmen Adı.

Çalışmayan
Başarı için bazen rahatımızı bozmalı, zorlukların üstesinden gelmek için çabalamalıyız. Eğer bunları yapmıyor ve herşeyi akışına bırakıyorsak başarılı ama zirvede olmayan başarılı olarak anılabiliyoruz. Gelecek yıl biraz daha hırslanmanı ve zirvede olmanı bekleyeceğim. Başarılarının artmasını diliyorum. İyi tatiller. Öğretmen Adı.

Hırssız Başarılı
Çalışmadan birşeyler elde edebileceğini düşünüyorsan çok yanılıyorsun. Etrafına bak,hayatın devamı için herkes birşeyler yapıyorlar. Yoksa parasız ve aç kalırlar, hayatını devam ettiremezler. Senin işin de ders çalışmak. Bu yıl işini iyi yapmadın. Gelecek yıl bilinçli bir şekilde çalışmanı bekleyeceğim. İyi tatiller. Öğretmen Adı. Kopmuş




karne,öğretmen,görüşü,yazısı,görüş,bilgileri,farklı,özgün,özlü,çalışkan,başarılı,öğrenci,değişik,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder