20 Kasım 2017 Pazartesi

MATEMATİK TABU KELİMELERİ (MATTABU KELİMELERİ)

MATEMATİK TABU KELİMELERİ SÖZCÜKLERİ (MATTABU KELİMELERİ)
Matematik tabu oyunu yapmak isteyenleriçin matematik tabu kelimeleri içerir.
Matematik kelimeleri ve yasaklı kelimeler bulunmaktadır.
TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI İÇİN DE KULLANILABİLİR.
Mattabu kelimelri ve yasaklı kelimler aşağıdaki fotoğraflarda verilmiştir.
Fotoğraflara tıklayarak büyütebilirsiniz.



MATEMATİK TABU KUTU VE TASARIM ÖRNEĞİ İÇİM TIKLAYINIZ

















32 yorum:

  1. Kartları hangi malzemelerle yaptin çok acil lütfen cevap verrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kartlar mukavva üstüne fon kağıdı kaplama şeklinde yapılmıştır. Bulabilirseniz renkli fon kartonu ile yapabilirsiniz.

      Sil
    2. acil yardım edermisiniz mattabu kartlarını nasıl anlatmam gerekiyor nasıl sorular sormam lazım

      Sil
    3. bu oyunda kartı bir kişi alır ve kart üzerinde yazan yasaklı kelimeleri kullanmadan kartta belirtilen kelimeyi anlatması istenir. herhangibir soru sormuyorsun?

      Sil
  2. acaba 8. karttaki nokta yazıyo ya onun yasaklı kelimelerini öğrene bilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. fotoğraftaki kartlar arasında nokta var.

      Sil
    2. 8. fotoğraftada var nokta kartı

      Sil
    3. 2.fotoğraftaki kart ile 8. fotoğraftaki kart aynı.

      Sil
  3. ALLAH razı olsun sizden :D

    YanıtlaSil
  4. 9/9 da eğim teriminde eğim var ?? düzgün birşey önerirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. oran yaptım ben

    YanıtlaSil
  6. nasıl yaptınız veya nasıl oynanır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kartlara ek ayakkabı kutusundan bir süsülü kap, zaman için kum saati, uyarılar için sıkınca öten bir plastik ördek kullanabilirsiniz. oyun yasaklı kelimelerikullanmadan karttaki ana kelimeyi anlatmayaı gerektiriyor.

      Sil
  7. araştırma projesi mi tasarım projesi mi oluyor bu oyun?

    YanıtlaSil
  8. bu oyunu tubitak 4006 fuarında kullandınız mı? kullandıysanız bunun ve diğer projelerinizin word formatında yazılmış şekli var mı? yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kullandım. Sunum panosu içerikleri var yayının sonuna bir bağlantı ekledim.

      Sil
    2. Hocam geçen sene de böyle miydi bilmiyorum ama bu sene tubitak 4006 fuarına başvuru aşamasında proje amacı, proje özetini yazarken en az 100 kelime ve proje yöntemini yazarken en az 200 kelime ile açıklama şartı varve ilçe milli eğitim müdürlüğü bu konuda çok ısrarcı.Bu da işimizi çok zorlaştırdı doğal olarak. Bu amaçla word formatında yazılmış şekli var mı diye sordum. yani başvuru yaparken kullandığınız metin lazım bana. yardımcı olursanız çok sevinirim.

      Sil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Kaç tane mukavva kullanıyoruz acilll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kart büuüklüğüne göre değişir. ama 2 mukavva fazlası ile yeterli.

      Sil
  11. Proje olarak sectim de amaci icin ne yazabilirim sizce acilll

    YanıtlaSil
  12. Helal olsun başarılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil
  13. Daha fazla kelime lütfen

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  15. Ben çoğunu göremiyom keşke kameraya biraz yakın olsaydı.

    YanıtlaSil